سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجاب و عفاف

حوزه/ مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان از برگزاری ۲ هزارو ۵۰۰ نشست تحکیم خانواده با محوریت حجاب و عفاف، با حضور مبلغان و مربیان پرورشی، در مدارس استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خانم گله دار، پیش از ظهر امروز در همایش ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش منطقه 3 کشور، در خرم آباد،  با اشاره به این که مبلغان در آگاهی بخشی دینی نقشی بی بدلیل دارند، گفت: روحانیون و متولیان امر تربیتی در جهت رسیدن به تعالی اخلاقی و سعادت دانش آموزان، اقدامات تبلیغی نو، خلاق و اثرگذاری را در مدارس انجام داده اند.

وی با اشاره به این که تهذیب و اخلاق باید در راس فعالیت های آموزش و پرورش قرار گیرد، افزود: مبلغان باید با ارائه الگوهای ترغیبی تشویقی در مدارس، بتوانند نوجوانان و جوانان را به سمت سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) سوق دهند، در این راستا خوشبختانه اقدامات مستند و منسجمی صورت گرفته است  .

مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان این که با حضور ارزشمند مبلغان در مدارس استان ۲ هزارو ۵۰۰ نشست در حوزه های تحکیم و بنیان خانواده با محوریت عفاف و حجاب برگزار شده، خاطرنشان کرد: در اجرای این گفتمان ها و نشست ها که بصورت پرسش و پاسخ بوده است، علاوه بر دانش آموزان اولیاء آنها نیز شرکت داشته اند.

گله دار در پایان با اشاره به اینکه با حضور مبلغان در مدارس تلاش شده راه کارهای سبک زندگی اسلامی ایرانی به دانش آموزان ارائه شود، ابراز داشت: برای ترویج سبک زندگی اسلامی و معارف اهل بیت(ع) در مدارس، نیازمند حضور بیشتر مبلغان توانمند هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha