جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نصیر نیک نژاد

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در ۱۶۰۰ مسجد، هیئت و حسینیه استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» تهران، حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد،‌ ضمن تبریک ماه ذی‌الحجه و آرزوی توفیق برای آحاد جامعه در بهره‌گیری از فیوضات و برکات این ماه، اظهار داشت: مراسم قرائت دعای عرفه در ۱۶۰۰ مسجد، حسینیه، هیئت مذهبی شاخص، گلزار شهدا و بقاع متبرکه استان تهران برگزارمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌ شده با ستاد ساماندهی شئون فرهنگی تشکل‌های مردم‌نهاد دینی و سایر مراکز فرهنگی، این مراسم به‌طورهمزمان و هم‌نوا با زائران بیت‌الله‌الحرام،‌ برگزار و پس از قرائت دعا، شرکت‌کنندگان از سخنرانی وعاظ و خطبای برجسته بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: مبلغین و اقشار تأثیرگذار دینی،‌ کارشناسان‌ مذهبی و صاحب‌نظران، با توجه به عدم حضور حجاج بیت‌الله الحرام در کنگره جهانی حج، همایش مسلمانان در سال جاری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا، شایسته است علاوه بر شرکت در این مراسم، زمینه آگاهی آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان را نسبت فراهم آورند.

 حجت‌الاسلام نیک نژاد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، اقدامات گوناگونی را در این زمینه انجام داد که از آن جمله می‌توان به تشکیل ستاد اجرایی مراسم عرفه، هماهنگی با ۵۰۰ مبلغ و مبلغه تحت پوشش و کانون مداحان برای حضور در مراسم دعای عرفه، اشاره کرد. ضمن این که این مراسم در ۱۵۸ مسجد محل تبلیغ روحانیون مستقر استان تهران برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می شود، علاقه‌مندان و دوستداران مکتب وحی برای اطلاع از مکان دقیق برگزاری مراسم دعای عرفه می‌توانند با ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران تماس بگیرند.

۲۹/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha