جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مومن

حوزه/ فعالیت‌های مرکز خدمات در حمایت از نخبگان و اساتید برجسته حوزه در راستای اهداف حوزه و قابل‌تقدیر است و می‌تواند به موفقیت حوزه کمک کند.

به خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله محمد مؤمن در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز بیان کرد: تأسیس مرکز خدمات از برکات رهبر معظم انقلاب است که توانسته تا حدود زیادی مشکلات طلاب و روحانیون را رفع کند.
وی استفاده از ظرفیت مردم و خیرین را در خدمت به طلاب و روحانیون مورد تأکید قرار داد و گفت: مردم و خیرین در کارهای خود به ایام تعطیل یا ساعت اداری توجه نمی‌کنند و وظیفه شناسی آنها موجب می‌شود که کارها بهتر انجام شود.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری حسن اخلاق در انجام کارها را مورد توجه قرار داد و افزود: مردم وقتی حسن انجام کار و رسیدگی صحیح را مشاهده کنند، به فعالیت‌های شما علاقه مند می‌شوند؛ در گفتار و رفتار خود مراقب باشید و به طلبه‌ها در همان مرزی که خدا فرموده خدمت کنید.
وی تصریح کرد: تعهد شما به انجام این کار، وظیفه سنگینی بر دوش شما قرار داده است و هنکامی که طلاب ببینند که با دلسوزی کار را انجام می‌دهید خوشحال می‌شوند.
آیت‌الله مؤمن ابراز داشت: ارائه گزارش از فعالیت‌های این مرکز را در دستور کار قرار دهید، چراکه طلاب باید بدانند چه فعالیت‌هایی در این مرکز انجام می پذیرد.
وی حمایت از نخبگان حوزه را مورد تأکید قرارداد و گفت: فعالیت‌های مرکز خدمات در حمایت از نخبگان و اساتید برجسته در راستای اهداف حوزه و قابل تقدیر است و می‌تواند به موفقیت حوزه کمک کند.
عضو شورای فقهی شورای نگهبان ضمن تقدیر از سفرهای استانی مسئولین مرکز خدمات عنوان کرد: بازدید از مدارس علمیه سراسر کشور برکات بسیاری را به همراه خواهد داشت و شما باید تلاش کنید به تمام مدارس سفر کنید؛ نه اینکه تنها مناطق محروم را مدنظر داشته باشید.
وی اذعان داشت: در این بازدیدها مشکلاتی که از مدیران، اساتید و طلاب می‌شنوید را در اختیار شورای عالی و مدیریت حوزه قرار دهید تا برای حل مشکلات طلاب مناطق مختلف برنامه‌ریزی صورت گیرد.
انتهای پیام/313/30
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha