جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهرستانی

حوزه/ یکی از رمز های موفقیت؛ بلکه از ارکان آن، نقدپذیری است و انسان های موفق در مقابل نقدهای منصفانه کار خود را اصلاح و در مقابل نقدهای غیرمنصفانه صبور و کریمانه برخورد می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در دیدار اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز خرسندی از این دیدار، گفت: گزارش عملکرد این مجمع نشان از این مطلب دارد که کار را با جدیت و انگیزه لازم پی گیری می کنید و راز موفقیت در تمام کارهاست.

وی خستگی ناپذیری، مطالعه، دقت، مشورت و همگرایی را از دیگر رموز موفقیت کارهای جمعی دانست و اظهار داشت: باید باور داشته باشیم که صاحب و مولای ما، بقیه الله الاعظم (عج) بوده و اوست که کارهای پسندیده و دارای اخلاص را هدایت و پیش می برد.

نماینده آیت الله سیستانی در ایران کثرت ارتباط با علما را دارای برکات زیادی دانست و ابراز داشت: بسیاری از علمای ما در امور مختلف دارای نقطه نظرهایی هستند که راه گشا بوده و برآمده از دقت ها، مطالعات و تجربیات آنان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با تأکید بر تعامل با اساتید حوزه، خاطرنشان ساخت: دعوت از همه اساتید در اجلاسیه ها کار بسیار خوبی است؛ اما دیدار با آنان نیز لازم است.

وی با تأکید بر ارتباط جذاب با علما و اساتید، تصریح کرد: لازمه این ارتباط جذاب، شناسایی شخصیت های حوزوی است و این نکته را نیز باید در نظر داشته باشیم که در موارد ضروری برای داخل و خارج از کشور با افراد صاحب نظر نشست و گفتگو داشته باشیم.

نماینده آیت الله سیستانی در ایران در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: یکی از رمز های موفقیت؛ بلکه از ارکان آن، نقدپذیری است و انسان های موفق در مقابل نقدهای منصفانه کار خود را اصلاح و در مقابل نقدهای غیرمنصفانه صبور و کریمانه برخورد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیستانی در پایان اظهار داشت: گفتگوها از مخالفت ها می کاهد و توفیقات متعددی را در پی دارد و با توجه به شناختی که بنده از شما دارم، باخبرم که تاکنون این امور را در فعالیت هایتان در نظر داشته و امید است همچنان و بیشتر از گذشته به آن اهتمام داشته باشید.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha