شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ضرب و شتم زن مسلمان

حوزه/ دو مرد اسپانیایی عضو گروه های افراطی راست‌گرا در یک درگیری فیزیکی با یک خانواده مسلمان، یک زن مسلمان حامله را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از dailysabah.com، پلیس اسپانیا روز چهارشنبه اعلام کرد که 2 مرد را به اتهام نژادپرستی، اهانت و ضرب و شتم فیزیکی یک زن مسلمان باردار دستگیر کرده است. طبق بیانیه پلیس اسپانیا، شب دوشنبه یک زن مسلمان باردار که پوشیه به صورت داشته، همراه شوهر و فرزندانش در ناحیه مرکزی بارسلونا در حال قدم زدن بودند که مورد اهانت و حمله دو مرد اسپانیایی نژادپرست قرار می‌گیرند.

زن مسلمان که در مرحله پیشرفته بارداری قرار داشته، پوشیه به صورت داشته است و دو مرد اسپانیایی که هر دو عضو گروه‌های افراطی راست‌گرا بوده‌اند به این خانواده نزدیک شده و طرز پوشش زن مسلمان را مورد اهانت قرار می‌دهند.

به گفته شاهدان در پاسخ به اهانت‌ها شوهر زن مسلمان آن‌ها را مورد سرزنش قرار می‌دهد تا جایی که درگیری فیزیکی ایجاد می‌شود. با تشدید درگیری میان شوهر و مهاجمان، زن مسلمان قصد مداخله داشته که ناگهان یکی از مهاجمان به شکم زن حامله لگد می‌زند. در این لحظه عده‌ای از رهگذران حاضر در محل حادثه پلیس را خبر می‌کنند.

پلیس پس از حضور در صحنه و بازجویی از مهاجمان و شاهدان، 2 فرد مهاجم را به جرم نژادپرستی و ایجاد آسیب جسمی بازداشت می‌کنند.

سال گذشته بارسلونا بالاترین نرخ جرایم نفرت محور را در اسپانیا داشته است. براساس یک گزارش دولتی، در سال گذشته، 215 حادثه نفرت محور در بارسلونا گزارش شده‌اند و مادرید با 159 حادثه نفرت محور در مقام دوم قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • غزل نیمایی(فاطمه سبطالشیخ) IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    0 0
    ببخشید نظرم اینه که ، عکس بارداری با روبند بگذراند با تشکر خیلی ممنونم اگه این کار رو