جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش بوشهر گفت: فعالیت ها و اقدامات ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش و روحانیون مدارس، باید مستند سازی و اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،از خرم آباد، سیروس فتحی، شامگاه چهارشنبه در همایش ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش قطب ۳ کشوری، در سالن جلسات خانه معلم خرم آباد، با اشاره به این که فعالیت ها و اقدامات ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش باید مستند سازی و اطلاع رسانی شود، ابراز داشت: در استان بوشهر دبیرخانه این کمیته همکاری ها راه اندازی شده و فعالیت های فرهنگی تبلیغی مبلغان و مربیان پرورشی ارزیابی و رصد می شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه به فعالیت گسترده مبلغان در مدارس این استان در طول سال اشاره کرد و افزود: با شناسایی قریب به ۱۵۰ مبلغ توانمند، بصورت مداوم در سال برنامه های فرهنگی تبلیغی در مدارس دنبال می شود.

ساماندهی ۱۸۰ مبلغه

یدالله جایدری، معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این همایش با بیان این که برگزاری گفتمان های دینی با حضور مبلغان در مدارس استان ایلام از مهمترین برنامه های اجرایی کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان است، گفت: این گفتمان ها در محورهای مختلف، برای مقاطع تحصیلی مدارس خواهران و برادران برگزار می شود.

وی با بیان این که مبلغان برای حضور در مدارس باید زمان و ساعت مشخص و فرصت لازم را برای تبلیغ داشته باشند، تصریح کرد: برای استقرار مبلغان در مدارس باید فضای خاصی در نظر گرفته شود، البته برای تحقق این امر همکاری مسئولان مدارس و سعه صدر خود مبلغان نیاز است.

معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام همچنین از ساماندهی ۱۸۰ مبلغه این استان برای اجرای مطلوب برنامه های تبلیغی در مدارس خبر داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha