جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نخستین نشست فصلی اساتید مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حوزه/ نخستین نشست فصلی اساتید مدرسه علمیه الغدیر اهواز باهدف بررسی ظرفیت‌های ویژه مدرسه علمیه در ترویج مبانی اسلامی در منطقه و ارتقاء فعالیت‌های اخلاقی و پژوهشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نخستین نشست فصلی اساتید مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و تولیت این مدرسه، برگزار شد.

این نشست که پیرامون بررسی مسائل علمی، تهذیبی و آموزشی مدرسه بود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، به بیان نکاتی پیرامون توجه بیش‌ازپیش اساتید به بعد تهذیبی طلاب پرداختند.

در ادامه این نشست، برخی از اساتید مدرسه علمیه، به بیان نکاتی پیرامون، ظرفیت‌های رو به رشد، کمبودها و نقصان‌های موجود در مدرسه علمیه پرداخته و تولیت این مدرسه علمیه، ضمن استفاده از این نکات، دستور رسیدگی هرچه زودتر به مشکلات و رفع آنها را بیان کرد و خواستار بررسی برخی ظرفیت‌های ویژه مدرسه علمیه برای ترویج و تبلیغ مبانی دینی در سطح منطقه شد.

همچنین در بخش دیگری از این نشست فصلی، معاونت آموزش مدرسه علمیه الغدیر اهواز، گزارشی از فعالیت‌های آموزشی صورت گرفته ارائه داد و گفت: یکی از ضرورت‌های مهم معاونت آموزش، توجه به مسئله تحصیل پژوهش محور است که خوشبختانه از آغاز سال تحصیلی برنامه‌های ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است.

برپایه این گزارش، در پایان این نشست، کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری، پیرامون توجه به ظرفیت‌های اخلاقی طلاب و تأثیر آن در شکوفا شدن ابعاد علمی آن پخش و در پایان برای ادامه فعالیت‌های علمی-آموزشی مدرسه علمیه، تصمیم‌گیری شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha