پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
راهپیمایی مردم اهواز در محکومیت جنایات آل سعود و هتک حرمت شیخ عیسی قاسم

حوزه/ مردم ولایت مدار اهوازی، امروز در محکومیت کشتار حجاج ایرانی و همچنین سلب تابعیت شیخ عیسی، پس از خطبه های نماز جمعه این کلانشهر، راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مردم غیور و ولایت مدار اهواز، امروز پس از خطبه های نماز جمعه اهواز، در محکومیت جنایات آل سعود نسبت به کشتار وحشیانه حجاج مظلوم فاجعه منا و همچنین سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، از سوی رژیم آل خلیفه، راهپیمایی کردند.

بنا بر این گزارش، مردم اهواز، از زنان و مردان تا کودکان و پیران، همگی به خیابان ها آمده و یک صدا فریاد مرگ بر آل سعود و آل خلیفه سر دادند.

مردم اهواز، امروز در گرمای بالای ۴۰ درجه، زیر آفتاب سوزان، با مشت‌های گره‌کرده و فریاد های «الموت لإسراییل» و «الموت لآمریکا» به مردم مظلوم و بی دفاع کشورهای اسلامی نشان دادند که «ما هستیم» و از شما تا پای جان حمایت می کنیم.

بر پایه این گزارش، علما، روحانیون و طلاب اهوازی با حضور گسترده در این راهپیمایی، که نمادی غیرت دینی‌شان بود، پا به پای مردم با مشت‌های گره‌کرده و فریادهایی بلند، اعلام انزجار خود نسبت به حکام فاسد عربستان و یمن را اعلام کرده و بیان کردند که روحانیت مبارز و انقلابی، لحظه‌ای برای نابودی کفر و ظلم جهانی، از پای نمی‌ایستند.

لازم به ذکر است، در پایان این راهپیمایی اعتراض‌آمیز، بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، از سوی یکی از روحانیون حوزه علمیه اهواز قرائت و در پایان همه مردم، پنج مرتبه فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود و آل خلیفه»، سر دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha