چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/آیین قرائت دعای عرفه امسال نیز همچون سال های گذشته در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران، مصلی قدس، امامزادگان،مساجد ،حسینیه ها و سایر اماکن متبرکه قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم معنوی قرائت دعای عرفه ظهر روز یکشنبه، 21 شهریورماه جاری از ساعت 15 با قرائت آیاتی از کلام الله مجید، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار می شود.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، برای این مراسم معنوی، شبستان امام خمینی(ره) و صحن صاحب الزمان(عج) برای برادران و صحن امام رضا علیه السلام، بالکن های شبستان امام خمینی(ره)، شبستان نجمه خاتون(س) و مسجد اعظم ویژه خواهران در نظر گرفته شده است.
همچنین میدان آستانه، صحن جوادالائمه(ع) و صحن جامع فاطمی(س) برای حضور زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) به صورت خانوادگی می باشد.

برپایه این گزارش: دعای پرفیض عرفه در مسجد مقدس جمکران نیز راس ساعت 15 و با حضور مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی  در شبستان امام علی علیه السلام ویژه برادران و شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران ویژه خواهران آغاز خواهد شد.

همچنین  مصلی قدس نیز پذیرای خیل مومنان خدا جوی خواهد بود و دعای عرفه با نوای حجت الاسلام والمسلمین پناهیان از ساعت۱۴/۳۰آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است:  مسجد امام حسن عسکری (ع) در سه راه بازار و همچین مساجد شهرک پردیسان و امامزادگان، میزبان مردم مومن و خدا جو برای برپایی دعای پرفیض عرفه هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha