جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراحل آماده سازی نمادین واقعه غدیر در قم

حوزه/ فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) بابیان اینکه جبهه ای که در سوریه باز شده در حقیقت جنگ نیابتی از سایر کشورها است ابراز داشت: بیش از۸۰ کشور در جبهه سوریه نیرو دارند و در حال جنگ با اسلام می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، سردار احمدی امروز در نشست خبری که با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم برگزارشد به تشریح برنامه های سپاه علی بن ابی طالب (ع) در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: «ما آماده ایم» شعاری است که برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه  قم به جمله رهبر انقلاب که گفته اند، جنگ سوریه و حضور مدافعان حرم در سوریه  در دفاع از حرم در حقیقت ادامه همان جنگ 8 ساله تحمیلی از سوی دشمن به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب و مردم ایران است، اشاره کرد و اظهار داشت: این مسائل نشان می دهد که ملت ایران باید در هرزمانی آماده دفاع از کشور باشد.

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بیان داشت: برگزاری دفاع یاد یاران در 31 شهریور، رژه نیروی دفاع مقدس، باز سازی رزمایش عملیات مسلم بن عقیل، غبار روی مزار شهدا، پیاده روی مردم ، برگزاری نمایشگاه فرهنگی در مدارس و دانشگاها، تولید مستند دفاع مقدس در سیمای جمهوری اسلامی، برگزاری جشنواره علمی در مراکز علمی و حوزوی و رزمایش استفاده از فضای مجازی برای نشر آموزهای دینی و ارزشی دفاع مقدس از جلمه برنامه ها در هفته دفاع مقدس است.

 احمدی برحفظ آمادگی مردم متدین ایران اسلامی برای دفاع از کیان نظام و انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: تا وقتی آمادگی وجود دارد امنیت وجود دارد.  

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) بابیان اینکه جبهه ای که در سوریه باز شده در حقیقت جنگ نیابتی از سایر کشورهای اسلامی است، ابراز داشت: بیش از80 کشور در جبهه سوریه نیرو وجود دارد و در حال جنگ با اسلام هستند و این امر می طلبد که  جامعه اسلامی به وظیفه خود عمل کند.   

 وی به بازسازی صحنه واقعه غدیر در180  نقطه از کشور و در شهر قم  اشاره کرد و گفت: واقعه غدیر در قم در  دو منطقه زمین غدیر و شهر قنوات بازسازی می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha