شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه / حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: امروز هزاران رسانه به منظور تضعیف فرهنگ اهل بیت(ع) شبانه روز درحال فعالیت هستند، لذا باید جبهه انقلاب فعالیت گسترده‌تری برای مقابله با تهاجم دشمن در این حوزه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیر و بنیاد بین المللی غدیر اظهار داشتند: امروز با توجه به اهمیت موضوع ولایت و امامت باید جریان واقعه غدیر با قوت بیشتری در جامعه پیاده سازی شود.

ایشان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی ماندن اقشار جامعه و تقویت آموزه های دینی، افزودند: پیاده‌ سازی فرهنگ غدیر و تبیین فلسفه غدیر باید در اولویت فعالیت های این ایام قرار داده شود چرا که اگر این فرهنگ تقویت شود بدون تردید منجر به تقویت روحیه انقلابی مردم خواهد شد.

معظم له بازسازی واقعه غدیر در عرصه بین المللی ارزشمند توصیف کرد و گفتند: با توجه به سم پاشی هایی که از سوی دشمنان تشیع صورت گرفته، برگزاری این برنامه ها سخت از گذشته است؛ ولی نباید از این فعالیت های اثر بخش غافل شد و هر چه بیشتر مسائل دینی را به صورت سمعی و بصری ارائه کنیم نتایج ارزشمند بیشتری عایدمان خواهد شد.

ایشان با اشاره به اینکه بازسازی واقعه غدیر دعوت عملی از مردم به سمت آموزه‌های دینی است، اظهارداشتند: با گسترش فعالیت‌های تبلیغی وهابیت و ایجاد گروه‌های تکفیری و سلفی امسال این اقدام فرهنگی نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر است و همه وظیفه داریم در هر چه باشکوه تر برگزارشدن این روخداد تاریخی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

معظم له تصریح کردند : امروز سپاه و بسیج توانسته اند همانند گذشته در برگزاری و اجرای این واقعه تاریخی موفقیت های چشم گیری را کسب کنند، ولی باید بیش از این تلاش کرد تا غدیر در جامعه نهادینه گردد.

انتهای پیام    313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha