پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دانش آموزان

حوزه / معاون پژوهشی موسسه تخصصی خطابه امیر بیان گفت: امروزه دشمن اعتقادات و باورهای دانش آموزان و نسل های آینده کشور را زیر نظر گرفته و برنامه ریزی های بسیاری برای از بین بردن اعتقادت آن انجام می دهد.

 به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمد جنتی در جلسه مشترک حوزه علمیه یزد و آموزش و پرورش، گفت: امروزه دشمن اعتقادات و باورهای دانش آموزان و نسل های آینده کشور را زیر نظر گرفته و برنامه ریزی های بسیاری هم برای از بین بردن اعتقادت این جوانان انجام داده و تا حدی هم توانسته به اهداف خود برسد و با مشاهده این وضعیت وظیفه ما مرزبانی است.

معاون پژوهشی موسسه تخصصی خطابه امیر بیان خاطر نشان کرد: ما باید با نگاه ریشه ای و دقیق به دغدغه ها و مشکلات دانش آموزان برسیم که در این راه آموزش و پرورش می تواند با نگاه تخصصی برای دانش آموزان دغدغه رشد درسی و تربیتی را داشته باشد.

حجت الاسلام جنتی اذعان داشت: امروزه آمارهایی که در فضای دانش آموزان از جهت فساد و فحشا اعلام شده آمار بسیار خطرناکی است که باید با نگاه تخصصی و دقیق ریشه یابی شود و باورهای غلط جوانان را بیان مباحث مختلف از بین برد.

وی در ادامه تصریح کرد: اکنون می توانیم این کار تخصصی را از دبیرستان های دخترانه و پسرانه آغاز کنیم که برای دبیرستان های دخترانه 10مبلغه خانم برای برگزاری جلسات و بیان مباحث مختلفی همچون حجاب ، فضای مجازی و ... و همچنین برای دبیرستان های پسرانه نیز نزدیک به 30 مبلغ برای صحبت در مورد مسائل مختلف و فضای آلوده پیرامونشان در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهشی موسسه تخصصی خطابه امیر بیان ابراز داشت: با این کار زمانی که مبلغان دینی در مدارس حضور پیدا کنند و با انس گرفتن با دانش آموزان می توانند از دغدغه ها و مشکلات آنان باخبر شوند و درجهت آگاه سازی جوانان از دنیای پیرامون خود برآیند و  اگر این کار بازخورد خوب و مناسبی داشت می توان بصورت مناسبتی در طول سال ادامه داد تا تاثیر ثابت و همیشگی خود را داشته باشد.

انتهای پیام/ خ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha