پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احیای روز عرفه بحرین

حوزه/ مردم بحرین در پاسخ به فراخوان ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴فوریه در مساجد بحرین حضور یافتند و در کنار قرائت دعای عرفه، برای بازداشت شدگان و پیروزی مردم بحرین دعا کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته فعالیت های مردمی برای احیای روز عرفه و عید قربان در بحرین صورت گرفت. شهروندان بحرینی برای این روز مراسم متنوعی برگزار می کنند؛ از جمله حضور بر سر قبور شهدا و زیارت سالانه که توسط شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق از قبور شهدا در روز دوم عید ترتیب داده می شد. این فعالیت باوجود دستگیری شیخ سلمان همچنان ادامه داشته است.

در همین راستا مردم بحرین بنرهایی را در جهت مبارزه با رژیم آل خلیفه و سقوط آن روی دیوار نصب کردند و هم چنین بنرهایی را در حمایت از شیخ عیسی قاسم و علمای بازداشت شده پخش کردند.

در یکی از شهرها فعالان انقلابی عکس های بازداشت شدگان را روی دیوار منزلشان نصب کردند و روی آن نوشتند "شما در دل ها جا دارید".

بعد از اینکه مردم بحرین در تظاهرات برائت با شعار "آل سعود شجره ملعونه" شرکت کردند، در پاسخ به فراخوان ائتلاف جوانان انقلاب 14فوریه برای در شرکت در مراسم "ثورة الدعاء" در مساجد بحرین حضور یافتند و در کنار قرائت دعای عرفه، برای آزادی بازداشت شدگان و آمرزش شهدا و پیروزی مردم بحرین در مبارزه با حکومت و ثبات و استقامت در راه انقلاب دعا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha