جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیرکل شورای مسیحیان غنا

حوزه/ دبیرکل شورای مسیحیان غنا در یک برنامه تلویزیونی به مناسبت عید سعید قربان از تمامی رهبران مذهبی خواست تا از دین برای تسهیل صلح، توسعه و رفاه بشریت استفاده کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از ghanaweb.com، شورای مسیحیان غنا به مناسبت بزرگداشت عید سعید قربان، از تمامی گروه‌ها و سازمان‌های مذهبی کشور غنا و سایر کشورها خواستند تا از قربانی‌ دادن، فداکاری و مذهب برای تبلیغ صلح و دوستی، خصوصا پیش از انتخابات ریاست جمهوری این کشور در هفتم دسامبر استفاده کنند.

کشیش کاوابنا اوپونی فریمگونگ، دبیرکل شورای مسیحیان غنا روز دوشنبه، 12 سپتامبر در یک برنامه تلویزیونی صبحگاهی در روز عید سعید قربان از تمامی رهبران مذهبی این کشور و دنیا خواست تا از دین و مذهب برای تسهیل صلح، توسعه و رفاه بشریت استفاده کنند.

او در سخنانش گفت: ابتدا از این فرصت استفاده می‌کنم تا برای تمامی دوستانمان در گروه‌های مختلف اسلامی آرزوی سلامتی و موفقیت داشته باشند. تمامی رهبران مذهبی باید قربانی کردن و ایثار را که فستیوال امروز می‌طلبد به اجرا بگذارند.

دکتر اوپونی در صحبت‌هایش گفت: وقوع حوادث مختلف در سرتاسر دنیا نشان می‌دهد که ما برای رسیدن به همزیستی صلح آمیز نیاز به ایثار و فداکاری داریم. اختلافات و درگیری‌ها در سرتاسر کره زمین نشانگر این مسئله هستند که نیاز به عشق میان انسان‌ها فرای خشونت هست، ما می‌بینیم که زنان و کودکان در درگیری‌های سوریه جان خود را از دست می‌دهند. در مناطق آفریقایی چون نیجریه و مالی و حتی کشور غنا نیز مناقشات وجود دارد و درمی‌یابیم که برای رسیدن به صلح نیاز به ایثار و فداکاری هست. خصوصا اکنون که کشور غنا به روزهای انتخابات ریاست جمهوری در هفتم دسامبر نزدیک می‌شود، بیش از پیش به چنین فضایی در کشور نیاز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha