سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست بزم اندیشه

حوزه/ نشست «بزم اندیشه» با موضوع «مطالبات اجتماعی در خصوص اقتصاد مقاومتی»، فردا ۲۴ شهریور، با حضور استاد حسن رحیم پور ازغدی، در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، نشست «بزم اندیشه» این هفته موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی با موضوع «مطالبات اجتماعی در خصوص اقتصاد مقاومتی » با سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی؛ عضو شورای عالی فرهنگی برگزار می‌شود.

 سلسله نشست‌های «بزم اندیشه» به منظور آگاه‌سازی نسل جوان با موضوعات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز، از طریق دسترسی مستقیم به اساتید و صاحب نظران تراز اول ملی به همراه پرسش و پاسخ حضوری، در سال 95 نيز به صورت هفته اي و با محوريت «دشمن شناسي فرهنگي»، «زندگي به سبك جهادي» و «اقتصاد مقاومتی»  هر هفته در موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

در ادامه سلسله نشست‌های بزم اندیشه که ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی تدارک دیده شده است، نشست بزم اندیشه اين هفته روز چهارشنبه 24شهریور از ساعت 17تا 19در سالن اجتماعات موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی، واقع در خیابان شهید چمران، گلستان غربی، پلاک 90 برپامی‌شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha