پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فضای مجازی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو گفت: دشمنان از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ها نوجوانان و جوانان را هدف گرفته اند و شبانه روز در این عرصه فعال هستند تا آنان را از دین جدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو، امروز در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران قزوین، به ضرورت کسب علم و دانش تاکید کرد و گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی، گسترش زمینه‌ های كسب علم توسط بانوان است و اين جديت و اهتمام در فراهم كردن بسترهای دانش ‌اندوزی براي بانوان تا جایی پيش رفته که امروز شاهد موفقیت‌های بزرگ علمی وكسب رتبه‌ های بالايی در بین این قشر هستيم.

مدیر حوزه علمیه خواهران، حضور موثر طلاب در شبکه های مجازی را با اهمیت دانست و بیان داشت: حضور بانوان طلبه در فضای مجازی و فعالیت هایی  که  در این زمینه شده، بیانگر این واقعیت است که بانوان ما به بلوغ سیاسی رسیده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین ادامه داد: امروز باید حوزه های  خواهران و بانوان طلبه در عرصه های مختلف به ویژه فضای مجازی فعالیت چشمگیری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو به نقش تاثیرگذار بانوان طلبه در جامعه اسلامی اشاره و تصریح کرد:زنان  نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، به همین خاطر طلاب خواهر می توانند برای حل مشکلات و تأثیرگذاری بر روی بانوان نقش مهمی ایفا کنند.

برپایه این گزارش، در حال حاضر مجموع طلاب خواهر در استان قزوین 1600 طلبه می باشد که از این تعداد  680 نفر در شهرستان قزوین، مشغول تحصیل دروس حوزوی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha