پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم عزیزی ـ جامعة الزهرا

حوزه/ مدیر اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از آغاز بکار ششمین دوره تربیت استاد پاسخگو در مسائل فقهی و نخستین دوره تربیت استاد پاسخگو در زمینه شبهات دینی همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، خانم زهره عزیزی در آیین افتتاحیه ششمین دوره تربیت استاد پاسخگو در مسائل فقهی و نخستین دوره تربیت استاد پاسخگو در زمینه شبهات دینی، که در اداره پاسخ به سوالات و شبهات دینی و با حضور جمعی از اساتید و اعضای هیات امنای جامعةالزهرا(سلام الله علیها) برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور خواهران، بر بهره گیری بهتر از این دوره تاکید کرد.

وی ادامه داد: دوره تربیت استاد پاسخگو در مسائل فقهی با حضور ۲۷ نفر از فارغ التحصیلان  سطح سه رشته فقه و اصول به مدت چهار ترم و دوره تربیت استاد پاسخ به شبهات با حضور ۱۹ نفر از فارغ التحصیلان رشته فلسفه و کلام سطح سه برگزار می شود.

وی افزود: خواهران شرکت کننده پس از ثبت نام در سایت اداره پاسخ به سوالات، به مصاحبه دعوت شده و پس از قبولی در مصاحبه و آزمون، موفق به حضور در این دوره شدند.

بانو عزیزی هدف از برگزاری ششمین دوره تربیت استاد پاسخگو در مسائل فقهی و نخستین دوره تربیت استاد پاسخگو در زمینه شبهات دینی  را ارتقاء بنیه علمی اساتید و متربیان و استاد پاسخگو کارورزها در زمینه تحقیق و پاسخگویی عنوان کرد.

انتهای پیام    313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha