جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ خواهران طلبه به عنوان مادران و مربیان تربیتی جامعه می توانند الگوی عملی خوبی در زمینه تشویق و ترغیب اعضای خانواده به خصوص فرزندان به آموزه های دینی و سبک زندگی قرآنی باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم رقیه رضایی حافظ کل قرآن کریم در جمع طلاب مرکز تخصصی ریحانة الرسول(س) جویبار فضایل و ارزش و فضیلت خاص بزرگان وعلماء بویژه مراجع تقلید نسبت به فراگیری قرآن به خصوص مساله حفظ آیات داشتند به گونه ای که مقام معظم رهبری با تجلیل از جایگاه حافظان قرآن فرمودند که ایکاش می توانستم همه داشته هایم را بدهم وحفظ قرآن را بگیرم.

وی با اشاره به  تاثیرات و برکات فراوان انس با قرآن کریم گفت: انس با قرآن در تمام ابعاد زندگی انسان تاثیر گذار است که بارزترین آن مدیریت زمان  و نظم دادن به امور زندگی است.

این فعال قرآنی در ادامه به مساله ترجمه و مفاهیم قرآن و انس با معارف بلند قرآنی اشاره و اعلام کرد: شما طلاب برای انس با مفاهیم قرآن  باید از ترجمه های گوناگون بهره گیرید؛ زیرا می توان از هر سبک و تجربه ای استفاده های فراوانی کرد.

رضائی در در پایان خاطر نشان کرد: خواهران طلبه به عنوان مادران و مربیان تربیتی جامعه می توانند الگوی عملی خوبی در زمینه تشویق و ترغیب اعضای خانواده به خصوص فرزندان به آموزه های دینی و قرآنی به خصوص سبک زندگی قرآنی باشند.

انتهای پیام 313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha