پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: برای اولین بار خطبه غدیریه و ارتباط خاص این زیارت با امام زمان علیه السلام برای مردم از سوی مسجد مقدس جمکران در برنامه های متعدد فرهنگی بازگو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» تولیت مسجد مقدس جمکران به همراه جمعی از معاونین، مدیران و خادمین این مسجد مقدس در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: خطبه غدیر ارتباط خاصی با حضرت ولی عصر(عج) دارد و بخش‌های وسیع مرتبط با حضرت در آن بیان شده است؛ بنابراین باید به آن توجه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان افزود: مسجد مقدس جمکران طی سال های اخیر در زمینه‌های مختلف به صورت گسترده کارهایی در بخش عمرانی، اجرایی، خدماتی، فرهنگی، پژوهش، نشر و فرهنگی ارائه کرده است.

وی ادامه داد: یکی از ابتکارات امسال مسجد مقدس جمکران در مراسم عید غدیر، اشاره به فرازهایی از خطبه غدیر که ارتباط ویژه و وسیعی با حضرت حجت(عج) دارد، می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان با اشاره به اینکه غدیر آغازی است که پایان آن ظهور امام زمان(عج) است، گفت: برای اولین بار خطبه غدیریه و ارتباط خاص آن با امام زمان (عج) برای مردم از سوی مسجد مقدس جمکران در برنامه های متعدد فرهنگی بازگو خواهد شد.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان داشت: برگزاری ده ها برنامه و محفل مناسبتی به منظور روز عید غدیر در مسجد مقدس جمکران گوشه ای از فعالیت های این مکان مقدس به منظور گرامیداشت این روز عزیز می باشد.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha