پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام توسلی نژاد مدیر مرکز خدمات حوزه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام توسلی نژاد گفت: پایه های نظام اسلامی براساس مردم سالاری دینی بنا شده و استحکام آن مدیون روحانیت است که باید قدردان آن باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد توسلی نژاد، عصر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به توطئه دشمنان علیه روحانیت، گفت:  دشمنان تلاش می کنند تا بین مردم و روحانیت جدایی بیندازند، اما ملت ما با بصیرت و هوشیاری همواره پشتیبان ولایت و روحانیت هستند و این نقشه شوم را خنثی می کنند.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین، تصریح کرد: پایه های نظام اسلامی براساس مردم سالاری دینی بنا شده و استحکام آن مدیون روحانیت است که باید قدردان آن باشیم.

وی به حضورموثر روحانیت درعرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:  امروز روحانیت در راستای صیانت از خون شهدا و آرمان های امام راحل  تلاش می کند و با حضور در صحنه های مختلف، در آگاه سازی مردم نقش آفرین است..

 حجت الاسلام توسلی نژاد در ادامه به فعالیت های مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین اشاره کرد و گفت: بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، این مرکز توانسته در عرصه خدمت رسانی به روحانیون و طلاب اقدامات خوبی انجام دهد.

* تقدیر از فعالیت های مرکز خدمات حوزه

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین نیز با تقدیر از فعالیت های ارزشمند مرکز خدمات حوزه استان، بیان داشت: مرکز خدمات حوزه توانسته با تکیه بر آموزه های اسلامی، در خدمت به روحانیت گام های موثری بردارد.

 امام جمعه قزوین یادآورشد: وظیفه سنگینی برعهده مسئولان مرکز خدمات قرار دارد و هنگامی که طلاب ببینند با دلسوزی کار را انجام می‌دهید، خوشحال می‌شوند.

 انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha