پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ارتش اسرائیل چندین منطقه در غزه را بمباران کرد

حوزه/ نیروی هوایی ارتش اسرائیل با پرتاب موشک، نواحی مختلف نوار غزه و مناطق تحت کنترل گردان‌های شاخه القسام حماس را بمباران کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc.org، نیروهای هوایی ارتش اسرائیل سپیده دم روز پنج شنبه، با پرتاب موشک، نواحی مختلف نوار غزه را  بمباران کرده است. گفته می‌شود که این مناطق تحت کنترل گردان‌های شاخه القسام حماس بوده است.

برخی از موشک‌ها در زمین‌های باز ناحیه القسام، در منطقه شیما در شمال غربی بیت الاهیا در بخش شمالی نوار غزه منفجر شده ا‌ند. شاخه گردان القسام حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که این موشک‌ها سبب صدمه به اموال و آتش سوزی در این ناحیه شده‌اند، اما تلفات جانی در بر نداشته‌اند.

یک حمله دوم به مرکز القسام در منطقه شمال شیما، شمال غرب بیت لاهیا را هدف قرار داده بود و سبب خسارات زیادی به این ناحیه شد.

حمله سوم هوایی موشک‌های رژیم صهیونیستی، یکی دیگر از مراکز قسام در محله شجاعیه در شرق شهر غزه را هدف قرار داده بود که خساراتی به ساختمان‌ها وارد کرد.

به گفته مقامات ارتش اسرائیل، حمله هوایی این رژیم به مراکز القسام در غزه، در تلافی حملات خمپاره‌ای در منطقه باز در  عصر روز چهارشنبه به شورای منطقه‌ای اشکول انجام شده و مدعی شد که این حملات خسارات یا تلفاتی دربرنداشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha