جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رونمایی از کتاب "دوستدار خمینی"

حوزه/ در همایش «آیت بصیرت»، نکوداشت مرحوم آیت الله خزعلی، با حضور شخصیت های حوزوی، از کتاب «دوستدار خمینی» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مشهد، در همایش «آیت بصیرت»، نکوداشت مرحوم آیت الله خزعلی، شامگاه پنج شنبه، در تالار شهر مشهد با حضور آیت الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، سید صولت مرتضوی، شهردار مشهد و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، از کتاب «دوستدار خمینی» رونمایی شد.

کتاب «دوستدار خمینی» حاصل گردآوری خاطرات مرحوم آیت الله خزعلی از طریق مصاحبه با فرزندان، دوستداران و آشنایان ایشان توسط حجت الاسلام اشرفی تدوین شده است. 

در ادامه این همایش پیام مقام معظم رهبری در ارتحال این عالم ربانی نیز قرائت شد و از دکتر محسن خزعلی، فرزند ارشد مرحوم آیت الله خزعلی به همراه همسر آن عالم فقید تجلیل به عمل آمد.

پس از آن کلیپ هایی در وصف زندگانی آیت الله خزعلی پخش شد و معینی پور، شاعر انقلابی شعر سروده شده شان را در وصف آیت الله خزعلی قرائت کردند.

شایان ذکر است؛ این همایش با هدف تبیین سیره انقلابی و طلبگی مرحوم آیت الله خزعلی با حضور خانواده ایشان و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، به همت فرهنگسرای قرآن و عترت و با مشارکت حوزه علمیه خراسان برگزار شد.49/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha