پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
راهپیمایی مردم اهواز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان از برگزاری راهپیمایی بزرگ غدیر با حضور قریب به ۴ هزار نفر خبر داد و گفت: این راهپیمایی به صورت هماهنگ در چند منطقه از شمال اهواز، در روز عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک دهه ولایت، از برگزاری راهپیمایی بزرگ غدیر در منطقه شمال اهواز خبرداد و اظهار داشت: این راهپیمایی به صورت هماهنگ در چند منطقه از شمال اهواز، در روز عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

وی بابیان این‌که هدف از اجرای این راهپیمایی، ایجاد شور و نشاط معنوی میان مردم است، گفت: ازآنجایی‌که این راهپیمایی، یک همایش عظیم پیاده‌روی است، تأثیر بسزایی هم میان مردم مناطق و هم در نشان دادن جلوه با عظمت غدیر دارد.

حجت‌الاسلام سلطانی، با اشاره به تلاش‌های دشمن برای خاموش کردن، نام غدیر میان مردم، گفت: این راهپیمایی و همایش پیاده می‌تواند تودهنی بزرگی به اقدامات تفرقه انگیزانه آنان باشد که پیش‌بینی می‌شود قریب به ۴ هزار نفر در این راهپیمایی شرکت کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام المهدی(عج) زرگان، اجرای مراسم خطبه‌خوانی غدیر پس از، مداحی و مرثیه‌خوانی را بخشی از برنامه‌های این راهپیمایی معنوی عنوان کرد و گفت: پیش از آغاز این همایش بزرگ، در یکی از حسینیه‌های منطقه، آیین خطبه‌خوانی غدیر اجرا می‌شود و سپس ماشین‌های صوتی پیش‌گام مردم، حرکت کرده و مداح نیز، به بیان اشعاری در وصف مولای متقیان حضرت علی(ع) می‌پردازد.

وی در پایان با تأکید بر این‌که راهپیمایی بزرگ عید غدیر، مانوری بزرگ برای شیعیان است، اظهار داشت: إن شاءالله مردم ولایت مدار و شیعه مناطق شمالی اهواز، با فریادهای «الله‌اکبر»، «لاإله إلا الله»، «محمد رسول الله» و «علی ولی‌الله» ارادت و محبت خود به خاندان پیامبر اعظم(ص) نشان خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha