پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دومین نشست معاونت‌های امور طلاب مدارس علمیه اهواز

حوزه/ دومین نشست معاونت‌های امور طلاب مدارس علمیه اهواز با موضوع " بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و "برنامه کاری مهرماه مدارس علمیه اهواز" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دومین نشست معاونت‌های امور طلاب و دانش‌آموختگان مدارس علمیه اهواز در سال تحصیلی ۹۵-۹۶، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری، در مدرسه علمیه الغدیر برگزار شد.

در این نشست برنامه مهرماه مدارس علمیه اهواز، بررسی و مشخص شد که چه فعالیت‌هایی در اولویت کاری معاونت‌های اجرایی مدارس علمیه قرار گیرند و همچنین نسبت به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، بحث و گفت‌وگو شد.

همچنین در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام هادی استاد، مسئول بسیج طلاب و روحانیون خوزستان به بیان نکاتی پیرامون تعامل و همکاری هرچه بهتر میان بسیج طلاب و معاونت امور طلاب مدیریت حوزه علمیه خوزستان پرداخت.

انجام برنامه‌های مشترک همچون برگزاری دوره‌های نظامی، ورزشی و... برای طلاب حوزه علمیه خوزستان، بخشی از مسائل مطرح‌شده در دومین نشست معاونت‌های امور طلاب مدارس علمیه اهواز بود که پس از آن نسبت به برنامه‌ریزی برای رسیدن به حوزه انقلابی و نقش همکاری‌های بسیج طلاب و معاونت امور طلاب بحث و تبادل‌نظر گردید.

 در پایان این نشست هریک از معاونین اجرایی مدارس علمیه، به بیان نظرات و پیشنهاد‌های خود، در خصوص اجرای هرچه بهتر برنامه‌های جانبی در مدارس علمیه برای ارتقاء روحیه معنوی طلاب پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha