سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 394085
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
نشست ائمه جماعات سادات قم با امام جمعه قم

حوزه/ در آستانه عید سعید غدیر، نشست ائمه جماعات مساجد قم از سلسله جلیل القدر سادات، با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست  ائمه جماعات سادات قم با امام جمعه قم که  صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن کریم، همه بندگان در روز قیامت نسبت به نعمت هایی که به آنها داده شده، مورد سؤال واقع می شوند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: یکی از نعمت هایی که خدا به گروهی از انسان ها داده، نعمت سیادت است؛ این نعمتی است که در عین این که افتخاری بزرگ برای سادات است، از سوی دیگر مسئولیت سنگینی برای آنهاست.
وی با بیان این که سادات باید شکر این نعمت بزرگ را به جای آورند و از این نعمت مراقبت نمایند، تصریح نمود: انتساب سادات به اهل بیت علیهم السلام، افتخاری ارزشمند است که شکر این نعمت، حفظ شأن و حرمت این جایگاه است.
خاطرنشان می شود: این سادات پیش ازنشست با حجت الاسلام و المسلمین  سعیدی، در آیین خطبه خوانی خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها شرکت کرد

انتهای پیام/// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha