جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: پيشوايان و ائمه معصومین (ع) انسانهای کامل و برجسته هستند که خداوند آنان را به عنوان مشعل های فروزان هدايت جامعه بشری و الگوهای رفتاری حق پويان و خداجويان، مشخص نموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی ظهر امروز درجمع طلاب خواهران مدرسه علمیه فاطمیه ضمن تبریک ولادت امام هادی(ع) به ابعاد شخصیتی علمی این امام بزرگوار پرداخت وگفت: امام هادی (ع) عضو اين خاندان برگزيده و پیشگام دردانش و تقوا و کمال دارای جاذبه های نورانی ومعنوی بودند که نور ولایت و امامت را فراگیر ساختند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین به برطرف نمودن مشکلات مردم توسط این امام بزرگوار اشاره و اظهارکرد: امام هادی (ع)  بسیارمهربان بودند و همواره در رفع مشکلات اطرافیان تلاش می کردند و حتی گاهی  خود را به مشقّت می انداخت و آن زمانی که شدت سخت گیری های حکومت بر شیعیان به اوج خود رسیده بود.

استاد حوزه علمیه قزوین به ساده زیستی در زندگی این امام بزرگوار پرداخت و بیان داشت: دیگر ویژگی های برجسته اخلاقی امام هادی(ع)، ساده زیستی و دوری از دنیا و نمونه یک انسان کامل بود.

 استاد حوزه علمیه قزوین در پایان ضمن تبریک به طلاب جدیدالورود به بهره گیری بیشتر از فرصتها دانست وبیان داشت: تلاش نماید که به موقع در کلاسها حاضر شده وبه نصایح اساتید گوش فرا بدهید.

.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha