پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، انقلابی بودن را از وظایف طلاب خواند و تصریح کرد: باید قدر انقلاب را بدانیم و تا آخرین قطره خون پای آن بایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، امروز در دهمین همایش تجلیل از برگزیدگان و فرهیختگان حوزوی یزد، گفت: امروز دشمنان انقلاب با فعالیت های چندین ساله خود، ده ها شبکه ماهواره ای و سایت های متعدد اینترنتی را برای شبهه افکنی و خدشه دار کردن افکار مردم راه اندازی کرده اند و با این شرایط اگر طلبه ای کم سواد باشد نمی تواند تاثیرگذار باشد.

 وی خاطر نشان کرد: طلاب، لباس رسول اکرم(ص) را برتن می کنند و به راستی طلبه با سواد سرباز امام زمان(عج)می باشد و زمانی که درس را برای رضای الهی بخوانیم و لذت سربازی امام عصر(عج) را درک کنیم، تا لحظه مرگ آن را با هیچ چیزی معاوضه نخواهیم کرد.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان، به خاطره ای از امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام(ره) در جواب طلبه ای که از ایشان نصیحتی را درخواست کرده بود فرمودند "فرزندم، خوب درس بخوان و این درس را برای خدا بخوان".

آیت الله موسوی جزایری، انقلابی بودن را از وظایف طلاب خواند و تصریح کرد: باید قدر انقلاب را بدانیم و تا آخرین قطره خون پای آن بایستیم.

امام جمعه اهواز افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان عالمی عادل، باتقوا، مدیر، مدبر، شجاع، مجتهد و قاطع راه امام(ره) را ادامه می دهند و باید شکر این نعمت بزرگ را به جا آوریم.

313/23

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha