شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 394179
۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
عمامه گذاری طلاب خوزستانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره) دزفول گفت: همزمان با عید سعید غدیر تنی چند از طلاب اسن مدرسه مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت خواهند شد.

حجت‌الاسلام منصور کیانی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری آیین تلبس طلاب این مدرسه علمیه، اظهار داشت: در سال‌های گذشته، آیین تلبس و عمامه گذاری طلاب، در ۱۷ ربیع الأول برگزار می‌شد، اما امسال با عنایت آقا امیرالمؤمنین توفیق حاصل شد که ۶ نفر از طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی در جشنی باشکوه مزین به این لباس مقدس شوند.

وی با اشاره به حضور شخصیت‌های مطرح استانی در این جشن عمامه گذاری، اظهار داشت توسط آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، به لباس مقدس روحانیت ملبس شوند.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، همچنین از افتتاح فاز جدید آموزشی این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: در حاشیه این جشن باشکوه، قرار است فاز جدید مدرسه علمیه که به مساحت ۲۴۰ مترمربع فضای آموزشی، با حضور امام‌جمعه شهرستان و دیگر مسئولان استانی افتتاح شود.

حجت‌الاسلام کیانی، با اشاره به زمان و مکان برگزاری این آیین، اظهار داشت: إن شاءالله با یاری خداوند متعال، آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، صبح دوشنبه در مصلی این شهرستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha