پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام جمشیدی

حضور خواهران طلبه در فضای مجازی و همچنین اجتماعات گوناگون خواهران یک فرصت بزرگ است که علیرغم همه آفت ها برای انتشار محتوای سالم و مورد نیاز بستری عظیم فراهم کرده است که به وسیله آن می توان پیام اصلی اسلام و غدیر را مخابره کرد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،حجت الاسلام  محمود رضا جمشیدی، پیش از ظهر امروز  در مراسم افتتاح ساختمان مدرسه علمیه جامعة النور اصفهان، با تبریک عیدغدیر خم گفت: خطبه غدیر خطبه گرانسنگی است که برای حفظ آن خون های بسیاری ریخته شده است.

وی در بیان اهمیت غدیر و جایگاه امیرالمومنین(ع)، افزود: غدیر یک پدیده نبود که افراد به توصیف آن بپردازند بلکه غدیر یک رسالت الهی برای تحکیم و مهر تاییدی بر رسالت پیامبر(ص) از ابتدا تا انتها بود که نعمت امامت را بر مسلمانان تمام کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه، در رابطه با  پذیرش ولایت امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: انتظار پیامبر(ص) در این خطبه رساندن پیام غدیر در همه اعصار به تمامی نسل های بشر می باشد، چراکه آنچه در غدیر اتفاق افتاد مساوی با تمام اسلام و رسالت پیامبر می باشد، لذا پیامبر این وظیفه را انجام داد و اکنون این وظیفه بر عهده ما می باشد.

مدیر حوزه های علمیه خوهران کشور در ادامه پیرامون حوزه  خواهران گفت: به برکت جمهوری اسلامی تا امروز 70 هزار طلبه خواهر در 482 مدرسه رسمی مشغول به تحصیل هستند که اگر مدارس غیر رسمی را نیز به این آمار بیفزاییم، شاهدیم بیش از 500 مدرسه علمیه خواهران در حال فعالیت هستند که تاکنون 90 هزار نفر فارغ التحصیل شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در ادامه افزود: امروز تولید علم و پیشتازی اختصاص به حوزه های علمیه بزرگ و ویژه ندارد، لذا از این مدرسه، رتبه اول حوزه های علمیه سراسر کشور پرورش یافته و این مدرسه در جشنواره های علمی کشوری حائز رتبه برتر شد و این یعنی  با تلاش می توان به قله های موفقیت رسید.

عضو جامعه مدرسین حوزه در پایان افزود: حضور خواهران طلبه در فضای مجازی یک فرصت بزرگ است که علی رغم همه آفت ها، برای انتشار محتوای سالم و مورد نیاز بستری عظیم فراهم کرده است و به وسیله آن می توان پیام اصلی اسلام و غدیر را مخابره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha