پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه موسی بن جعفر(ع) تهران

حوزه/ مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع) تهران با حضور تولیت این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، مراسم آغاز سال تحصیلی 96-95 مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع) تهران، ظهر امروز با حضور اساتید و طلاب این مدرسه علمیه و با سخنرانی تولیت و  مدیر این مدرسه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دوست محمدی، تولیت مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع) تهران، در این مراسم با تأکید بر رعایت زی طلبگی توسط طلاب، از رعایت نکردن منش طلبگی توسط برخی از طلاب امروزی انتقاد کرد و گفت:‌ طلاب گذشته بیشتر از طلاب امروز زی طلبگی را رعایت می کردند.

وی با تأکید بر این که طلاب باید مقید به رعایت زی طلبگی باشند، اخلاص را شرط اول یک طلبه واقعی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زمانی نوری، مدیر مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع) تهران نیز در سخنانی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی 96-95 به طلاب و اساتید، گفت: طلاب باید با سر مشق قرار دادن منش بزرگان و الگو قرار دادن آنان در عرصه طلبگی و همین طور عرصه های مختلف زندگی، به درجات عالیه برسند.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع) تهران خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار بود تنها 40 طلبه پایه های 5 الی 8 حوزه در سال تحصیلی جدید در این مدرسه علمیه مشغول به تحصیل باشند که با اضافه شدن 25 طلبه پایه 4 حوزه در سال تحصیلی جدید به تعداد طلاب این مدرسه، سال تحصیلی جدید 65 طلبه در مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع)‌ تهران، مشغول به تحصیل خواهند بود.

۲۹/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha