جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حیدری کاشانی

حوزه/ مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور گفت: سنگ بنای آنچه که امروز در چهره داعش می بینید، از غدیر توسط شیاطین گذاشته شده که همین انحراف از امامت و ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی، ظهر امروز در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی با اشاره به ناامیدی شیطان پس از ابلاغ ولایت به عنوان یکی از مهم ترین ارکان دین از سوی خداوند، اظهار کرد: همه فرماندهان شیطان توان خود را بر تقویت مسیر انحراف از ولایت متمرکز کرده اند.

 مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور، سنگ بنای آنچه که امروز در چهره ناپاک داعش می بینید، از غدیر توسط شیاطین گذاشته شده که همین انحراف از خط امامت و ولایت است.

وی با بیان این که خداوند متعال اسلام را بر 5 پایه نماز، روزه، زکات، حج و ولایت مستحکم کرد که شیطان امیدوار به نفوذ، تخریب و تزلزل هر یک از اینها به جز ولایت بوده و هست، گفت: آل سعود شیطان، امسال حج ابراهیمی را مبدل به حج صهیونیستی کرد و به آن به عنوان یکی از ارکان دین هجمه آورده است.

سخنران حرم مطهر رضوی، کفر را ریزش های اولیه و نفاق را از ریزش های ثانویه در غربالگری توسط حقتعالی خواند و به آشکار کردن خباثت آل سعود از سوی خداوند متعال برای جهانیان آنهم در حج ابراهیمی اشاره کرد و گفت: با پیروی از ولایت بکوشید تا از جمله کسانی که در این مسیر دچار ریزش و لغزش می شوندش، نباشید.

وی، سنجش پرودگار را در راستای تعیین امتیاز دینداری و دین خداوند را نقشه گنج سعادت دنیا و آخرت دانست که به دست پیامبران به بشریت رسیده است و در این زمینه توضیح داد: مقصود از سنجش پرودگار، غربالگری انسان ها و ریزش کافرانی است که دین الهی را نپذیرفته و آن را به سخره می گیرند.

مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور با بیان این که رد شدن از غربالگری اولیه خداوند به منزله پایان امتحان های الهی نیست، خاطر نشان کرد: پس از این غربالگری اولیه، شیاطین با همه امکانات، هجمه ها و هواهای نفسانی تکان های شدیدتری را می دهند تا مرز میان آنانی که صادقانه دین الهی را پذیرفته اند با منافقین معین شود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی، سنجش الهی را به آن سبب دانست که خواسته پرودگار جهانیان، هرگز قرار دادن راستگویان همراه با ناپاکان و خبیثان نبوده و می خواهد تا با تعیین امتیاز دینداری حاصل از غربالگری، آنانی را که خباثت باطنی دارند، مشخص کند.

وی با اشاره به ریزش و رویش های لحظه های آخری در غربالگری الهی، در این باره مثال زد: عده ای با اینکه پشت سر امام حسین(ع) نماز خواندند، اما دچار ریزش شدند و به جبهه مقابل رفتند.

مدیر کانون مهدوی طلیعه ظهور ادامه داد: امام جواد(ع) می فرمایند به خدا قسم خداوند شما را زیر و رو می کند تا در غربالگری دانه درشت ها از دانه های کوچک تفکیک شوند. 313/49

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha