جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ آیت الله حکیم در دیدار با اهالی منطقه "قطیف" عربستان از مؤمنین خواستند از مناسبت های دینی و مذهبی به ویژه عید بزرگ غدیر به عنوان وسیله ای برای نزدیکی به خداوند متعال و پیروی از سیره رسول اکرم (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) استفاده کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع عراق در دیدار با اهالی منطقه "قطیف" عربستان از مؤمنین خواستند از مناسبت های دینی و مذهبی به ویژه عید بزرگ غدیر به عنوان وسیله ای برای نزدیکی به خداوند باری تعالی و پیروی از سیره رسول اکرم (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) و تکیه بر آن ها در راه مستقیم استفاده کنند.

ایشان با اشاره به مناسبت عید بزرگ غدیر به عنوان بزرگترین و شریفترین مناسبت ها و اعیاد، افزودند: در این روز راه مستقیمی مشخص شد که به وسیله آن می توان به خدای تعالی رسید و خداوند مناّن بر حضرت محمد (ص) واجب کرد که امر ولایت امیر المؤمنین علی (ع) را به تمامی مسلمانان برساند تا حجت را بر آن ها تمام کند. حمد و سپاس خدای را که ما را از پیروان ولایت امیرالمؤمنین قرار داد.

معظم له با تاکید بر اینکه ارتباط با اهل البیت (ع) و برپایی شعائر از بهترین اعمال است، از شیعیان اهل البیت علیهم السلام خواستند تا از این ارتباط و مناسبات استفاده کنند و سیره معصومین (ع) را با رفتار خود با یکدیگر و تمامی افراد جامعه به نمایش بگذارند و نشان دهند که آن ها شیعه اند. باید بر روش و طریقی که پیامبر اسلام  و اهل بیتش (علیهم السلام) برای ما ترسیم کردند قدم برداریم و هر یک از ما مطابق با عقاید خود عمل کنیم .

آیت الله حکیم در پایان، از خداوند متعال برای قبولی زیارات و اعمال و برآورده شدن حاجات حاضران دعا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha