پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دفاع مقدس در تاریخ سیاسی و نظامی ایران و منطقه تحول اساسی بود، گفت: دفاع مقدس تمام نه تنها معادلات سیاسی، بلکه معادلات نظامی منطقه و جهان را هم دچار تحول کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در دیدار با ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با گرامی‌داشت دهه امامت و ولایت و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس تمام معادلات جهانی را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در تاریخ سیاسی و نظامی ایران و منطقه تحول اساسی بود، افزود: دفاع مقدس نه تنها معادلات سیاسی، بلکه معادلات نظامی منطقه و جهان را  هم دچار تحول کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: جهان استکبار فکر می‌کرد با یک حرکت نظامی گسترده انقلاب نوپای ما دچار شکست می‌کند، اما ایمان، جهاد و ولایتمداری مردم و نیروهای مسلح موجب شد که آنها متوجه اشتباه خود شوند و شکست بزرگی برای تمام ابرقدرت‌ها رقم بخورد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه جوهره ذاتی انقلاب ایران اسلامیت است، گفت: استکبار به یک امتیاز یا دو امتیازی که ما به آنها بدهیم بسنده نمی‌کند، مگر اینکه تسلیم محض آنها شویم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه برخی در کشور فکر می‌کنند ما نیاز به سامانه نظامی نداریم، عنوان کرد: استکبار به دنبال امتیاز گرفتن از ما نیست، بلکه به دنبال نابودی انقلاب و گرفتن انقلاب از ما هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه آمریکا در اطراف ما 36 پایگاه نظامی دارد، بیان کرد: اگر ایران در هشت سال دفاع مقدس توان دفاعی نداشت آنها وادار به تسلیم در مقابل ما نابودی نمی‌شدند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه کسانی که می‌خواهند در مورد مسائل نظامی صحبت کنند، باید دقت داشته و هوشیار باشند، بیان داشت: ما به آخرین دستاوردهای نظامی فوق روز نیاز داریم.

وی تصریح کرد: در مسائل منطقه‌ای و جهانی و حتی داخلی در مقابل استکبار هرچه کوتاه بیائیم آنها بیشتر بر ما فشار خواهند آورد تا جایی که جیبوتی هم برای ما شرط می‌گذارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha