پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ رونمایی از دو کتاب ارزشمند «زبدة فرائد الاصول» و «تحریر اصول فقه»

حوزه/رئیس مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی جامعه المصطفی "زبدة فرائد الاصول" و "تحریر اصول فقه" را از مهمترین متون نهایی شده دانست و اظهار داشت: "زبدة فرائد الاصول"، بیش از ۵ سال توسط اساتید گروه فقه و اصول به سر انجام رسیده است.

به گزارش خبرگزرای «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی جامعه المصطفی، در آئین رونمایی ازدو کتاب زبدة فرائد الاصول و تحریر اصول فقه ضمن تبریک عید الله الکبر عید غدیر خم، با اشاره به فرازهایی از خطبه غدیریه، اظهار داشت: امدواریم خداوندمتعال همه ما را جزء متمساکان به ولایت امیر المومنین علی علیه السلام قرار دهد.

وی، متون تدوین شده و در حال تدوین مجتمع اموزش عالی فقه را مور د توجه قرارداد و اظهار داشت: متون یاد شده 22 متن در چهار محور می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان این که 4 متن در طی مراحل چاپ می باشند، 8 متن در حال ارزیابی بوده، و نیز 8 متن نیز در سیر تدوین در دستان اساتید قرار دارد.

وی، زبدة فرائد الاصول و تحریر اصول فقه را از مهمترین متون نهایی شده اظهار داشت: زبده فرائد الاصول، بیش از 5 سال توسط اساتید محترم گروه فقه و اصول به سر انجام رسیده است.

وی با اشاره به این که تمام مدیران قبلی و فعلی تمام تلاش خود را برای به ثمر نشستن آن نهاده اند، اظهار داشت: همت اساتید و گروه های مجتمع عالی فقه بر این است تا 22 متن در اسرع وقت با دقت لازم به سر انجام برسد.

 رئیس مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی جامعه المصطفی با بیان این کارهای بزرگ با همت های بزرگ و برای خدای بزرگ به سر انجام برسد، پاداشی بزرگ خواهد داشت، اظهار داشت: تمام تلاش های علما برای رضای الهی بوده و هدایت ها و لطف الهی شامل حال ایشان است.

وی در پایانبه برخی از بایسته های تربیتی اظهار داشت: متاسفانه آن گونه که باید امور تربیتی طلاب مورد توجه قرار نگرفته؛ مقرر شده است تا در ساعت خاصی از روز دوشنبه هر هفته، نشست های علمی و تربیتی با حضور تمام اساتید و طلاب برگزار شود و اولین نشست علمی و تربتی نیز با حضور ریاست جامعه المصطفی شروع می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha