جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه امام‌جمعه اهواز گفت: وهابیت و شجره خبیثه ملعونه آل سعود در تهاجم وحشیانه خود و با برخورداری از امکانات فراوان و بسیج شیطانی علیه افکار و عقاید ملت ایران، نتوانسته به نتیجه برسند، به‌طوری‌که افراد اجیر شده خویش در خوزستان و دیگر نقاط کشور را برای عدم ناکارآمدی‌شان توبیخ کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، امروز در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، بابیان این‌که اسلحه برنده و سلاح پیشرفت ایران در برابر دشمنان، برنامه‌های ولایی و سرمایه‌های معنوی مردم ولایت مدار این سرزمین است، اظهار داشت: دشمن مکار، از ابتدای انقلاب تا به امروز همه توان و تلاش خود را برای انحراف در افکار مردم از ولایت آقا امیرالمؤمنین(ع) به کار گرفته است، اما عزم و اراده و همچنین ایمان راسخ مردم به ولایت، آنان را در راه والای انقلاب اسلامی، ثابت‌قدم نگاه داشته است.

*دشمن در برابر ولایتمداری مردم خوزستان ناتوان است

وی بابیان این‌که، دشمن از آسیب‌رسانی فکری به مردم ایران عاجز است، تصریح کرد: وهابیت و شجره خبیثه ملعونه آل سعود در تهاجم وحشیانه خود و با برخورداری از امکانات فراوان و بسیج شیطانی علیه افکار و عقاید ملت ایران، نتوانسته به نتیجه مدنظر خود برسند، به‌طوری‌که افراد اجیر شده خویش در خوزستان و دیگر نقاط کشور را برای عدم ناکارآمدی‌شان توبیخ کرده است.

*مهم‌ترین سرمایه ملت ایران را عشق به اهل‌بیت(ع) است

امام‌جمعه اهواز، مهم‌ترین سرمایه ملت ایران را عشق به اهل‌بیت(ع) عنوان کرد و گفت: اگرچه کشور در صنایع نظامی به سلاح‌های پیشرفته و مدرن دنیا دست‌یافته و باید این راه ادامه یابد، اما سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی، مردم و عشق و ارادت آنها به اهل‌بیت(ع) و معنویت خداباوری‌شان است.

*هواپیماهای جنگی ایران در نبرد گسترده فرهنگی، طلاب و روحانیون هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر این‌که جمهوری اسلامی ایران، در مصاف با ابرقدرت‌ها، پیروز نهایی است، اظهار داشت: به‌یقین در نبرد فرهنگی ایران با جهان کفر، یک نبرد همه‌جانبه بوده و هواپیماهای جنگی‌مان در این نبرد، که همان طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است، توانسته‌اند در مقابل ارتش بسیار قدرتمند و پرتوان دشمن، به پیروزی رسند.

آیت‌الله موسوی جزایری در ادامه افزود: امروز مردم عزیز ایران ضمن توسل به امیرمؤمنان، حضرت علی(ع) و عشق به ولایت توانسته است با بهره‌مندی از تکنولوژی معنویت، احساسات و عواطف پاک، توطئه‌های شوم آمریکا، اسراییل و نوکرانشان را خنثی کند.

*حوزه‌ علمیه خوزستان یک حوزه موفق کشوری است

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر این‌که حوزه‌ خوزستان، یکی از برترین حوزه‌های علمیه کشور است، اظهار داشت: این حوزه توانسته با فعال کردن مساجد، نسل جوان جامعه را به مساجد جذب کند و الگویی برتر برای دیگر شهرهای کشورمان باشد.

وی در پایان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در خصوص وظیفه روحانیت انقلابی و مبارز، تصریح کرد: همان‌گونه که روحانیون با زی طلبگی خود باید در سنگر مساجد منابر کرسی درسی و پاسخگوی شبهات باشند، لازم است در دیگر عرصه‌ها نیز مدافع اسلام، محرومین و مظلومین و مهاجم علیه ظالم در تمام عرصه‌ها قرار گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha