جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: فرهنگ جهاد و شهادت، عامل عزت و اقتدار امت است و اگر از آن دور شویم، محکوم به شکست و خواری خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند و گفتند: هشت سال دفاع مقدس، سند افتخار ملت ایران بوده و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند فرهنگ و روحیه دوران دفاع مقدس می باشیم.

ایشان با تأکید بر اینکه باید از خودگذشتگی های شهدا را برای نسل جوان تبیین کرد، اظهار داشتند: فرهنگ جهاد و شهادت، عامل عزت و اقتدار امت است و اگر از آن دور شویم، محکوم به شکست و خواری خواهیم بود.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: مردم پیش از انقلاب اسلامی از آمریکا و صهیونیست ترس داشتند؛ اما با شکل گیری انقلاب، شرایط تغییرکرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلال در کشور، خاطرنشان ساختند: امروز دشمن به دنبال برهم زدن امنیت کشور بوده و تمام توان خود را برای ایجاد ناامنی به کار گرفته است.

معظم له در پایان تصریح کردند: ایران اسلامی در سایه عنایات حضرت حق، تدابیر رهبر انقلاب و تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از امنیتی مناسب برخوردار می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha