پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صابری تولايی

مدیر تبلیغ حوزه علميه خراسان گفت: نخستين همايش «وارثان عاشورا» ویژه ماه محرم پنجشنبه اول مهرماه، در مدرسه علميه سليمانيه مشهد برگزار مي شود.

حجت الاسلام احمد صابری تولایی در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» از مشهد درباره برگزاری همایش وارثان عاشورا گفت: این همایش با هدف توانمند سازی مبلغان جهادی و مبلغان مدارس  ویژه طلاب حوزه علمیه خراسان رضوی در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری  و تحقق حوزه انقلابی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سه رویکرد معرفتی، بصیرتی و تربیتی از مهمترین محورهای مباحث همایش است، خاطر نشان کرد: در محور تربیتی با سبک و سیره زندگی امام حسین(ع) و اصحاب ایشان، در محور بصیرتی موضوع همراه با ثارالله، همگام با روح الله با تمرکز بر جهاد کبیر و در محور معرفتی جایگاه کربلا در تغییر ارزشها  مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیر تبلیغ حوزه علميه خراسان افزود: هر مبحث برای 10 جلسه اجرایی زمانبندی شده است ولی با توجه به كمبود وقت در روز همایش یک موضوع به صورت مبسوط بحث می شود و محتوای دو عنوان دیگر به صورت نموداری و سیر موضوعی به مبلغان ارائه خواهد شد.

وی افزود: مبلغان با استفاده از بسته های فرهنگی و منابع معرفی شده در همایش برای تبلیغ منبرهای ماه محرم تجهیز خواهند شد.

حجت الاسلام صابری تولایی با بیان اینکه انسجام در سخنرانی ها جریان سازی انقلابی را  در پی خواهد داشت، اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری بصیرت دهی به مردم با محتوای سالم و بهره گیری از فرصت محرم  از برنامه های مبلغان در این همایش خواهد بود.

وی یادآورشد: همایش وارثان عاشورا با فراخوان مبلغان سازمان و دفتر تبلیغات، ائمه جماعات مساجد، مبلغان اتاق فکر تبلیغ و مدارس علمیه خواهران و برادران خراسان رضوی صبح روز پنج شنبه اول مهرماه در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد با حضور حدود 500 طلبه مبلغ برادر و خواهر، برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha