پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور،

حوزه/ مدارس علمیه خواهران یکی از قطب‌های علمی، فرهنگی و آموزشی هستند که همانند کانون پرفروغ در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم درخشیده و در راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، امنیت و پاسداشت موجودیت فرهنگی تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی، امروز در مراسم افتتاح ساختمان مدرسه علمیه خواهران کریمه اهل‌بیت(علیهم‌السلام) قم، با تبریک هفته دفاع مقدس، ارتقای سطح فرهنگی استان به ویژه مناطق محروم را از وظایف حوزه‌های علمیه خواهران دانست.

وی اضافه کرد: مدارس علمیه خواهران یکی از قطب‌های علمی، فرهنگی و آموزشی هستند که همانند کانون پرفروغ در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم درخشیده و در راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، امنیت و پاسداشت موجودیت فرهنگی تلاش می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور تأکید کرد: دیروز شاهد جنگ سخت بودیم، ولی امروز جنگ نرم را تجربه می‌کنیم که حوزه‌های علمیه خواهران یکی از پایگاه‌های مؤثر در جنگ نرم هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تقدیر از مسئولان استان قم به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهردار سابق و فعلی این شهر، از مساعدت و اهتمام آن‌‌ها در ساخت و گسترش حوزه‌های علمیه خواهران قدردانی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha