جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نژادپرستی نگران‌کننده در میان دانش آموزان مدارس انگلیس

حوزه/ یکی از مدیران موسسه خیریه ضدنژادپرستی در ولز گفت: شاهدیم که دانش آموزان ۸ ساله نژادپرست هستند و این به شدت نگران کننده بوده و نیاز به عملکرد فوری برای حمایت و محافظت از نسل جدید دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از بی.بی.سی، یک موسسه خیره ضدنژادپرستی در ولز انگلستان درباره افزایش نگران کننده نژادپرستی در میان کودکان انگلیسی هشدار داد. یافته‌های جدید که از طریق نظرسنجی از میان 435 دبیر و معلم مدرسه به دست آمده است، نشان داد که از هر 4 معلم، 1 نفر به بروز حوادث نژادپرستی در مدارس در طی یک سال گذشته اذهان دارد.

به گفته موسسه «کارت قرمز به نژادپرستی» در ولز، در 12 ماه گذشته، افزایش قابل توجهی در مسائل نژادپرستی در مدارس دیده می‌شود و مسئولین این موسسه از وزرا می‌خواهند برای مقابله با این مشکل نژادپرستی دست به کار شوند. این درحالی ست که کریستی ویلیامز وزیر آموزش و پرورش کابینه اعلام کرده که مدارا با نژادپرستی در مدارس باید به صفر برسد.

به گفته موسسه خیریه ضدنژادپرستی، گزارش‌های افراط‌گرایی، بحران مهاجرت و مسائل مربوط به خروج انگلستان از اتحادیه اروپا افزایش نگران‌کننده‌ای نشان می‌دهند.

سونیل پتال از مدیران کمپین این موسسه می‌گوید: شکایت‌های نژادپرستانه به شکل قابل توجهی افزایش نشان می‌دهند. حتی پیش از رفراندم اتحادیه اروپا نیز نژادپرستی در ولز انگلستان رو به افزایش بود و گزارش‌های دائمی رسانه‌ها علیه مهاجرت، سبب شعله ورتر شدن آتش نفرت علیه آنان شده است.

حتی کودکان 8 ساله انگلیسی نژادپرست هستند

پتال می‌گوید: ما شاهدیم که دانش آموزان 8 ساله برخوردهای نژادپرستانه از خودشان نشان می‌دهند که این به شدت نگران کننده است و نیاز به عملکرد فوری برای حمایت و محافظت از نسل جدید در ولز وجود دارد.

استوارت ویلیامز از اتحادیه ملی معلمان و ریاست این موسسه خیریه نیز گفت: مبارزه با نژادپرستی مسئولیت تمامی اعضای جامعه ما چه در داخل و چه در خارج از مدرسه محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha