جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 394494
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
تجلیل از روحانیون پیشکسوت

روحانیون معمر استان همدان با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام یاسر مظاهری مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان در همایش هادیان نور که در تالار معلم همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه معمرین در حوزه های علمیه گفت: علمای مسن در حوزه به عنوان ذخیره های حوزه علمیه باید موردتوجه قرار گیرند.

وی به حجت الوداع پیامبر اشاره کرد و گفت: هدف پیامبر از واقعه غدیر ابلاغ پیام الهی بود و در آن واقعه باید مسلمانان با مساله امامت و اهمیت آن آشنا می شدند.

وی افزود: پاسداشت غدیر سبب می شود که عاشورا و کربلایی دیگر ایجاد نشود و امت اسلام از سرگردانی، گمراهی و ضلالت نجات پیدا کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به اهداف مرکز خدمات اظهار داشت: آینده نگری و ارتقای خدمات از اهداف مرکز خدمات است و تمام تلاش خدمت گزاران طلاب ایجاد بستر مناسب برای انجام رسالت های حوزه های علمیه است.

گفتنی است در پایان این مراسم از برخی روحانیون معمر نمونه در استان همدان تجلیل و قدردانی شد و از خانواده های طلاب معمر به دلیل ایثار و فداکاری نیز تقدیر صورت گرفت.

لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور طلاب معمر و خانواده های آنان برگزار شد آیات الله طه محمدی،  موسوی اصفهانی و حجت الاسلام والمسلمین ربانی حضور داشته و به ایراد سخن پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha