پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله طبرسی- امام جمعه ساری

حوزه / نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن از رونق فعالیت های علمی کشورمان عصبانی است، گفت: همه تلاش قدرت های غربی در ۳۶ سال گذشته در جهت تضعیف نظام و انقلاب اسلامی به کار گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی امروز در نخستین جشنواره استانی علامه حلی مازندران با تأکید براین که ما باید سهم توسعه علمی خود در جهان را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: امروز کشورهای جهان برای توسعه علم در جهان با هم رقابت می کنند.

این استاد حوزه با اشاره به این که امروز به برکت امام راحل و انقلاب اسلامی شاهد رشد و رونق فعالیت های حوزوی در کشور هستیم، افزود: باید این فرصت را قدر بدانیم و در جهت استفاده بهینه از این فرصت گام برداریم.

وی با اشاره به این که امروز حوزه های علمیه برای همه دانشگاه ها و دانشمندان جهان حرفی برای گفتن دارد، تصریح کرد: حوزه علمیه در رشته های مختلف می تواند اظهار وجود کند و امروز نیز حوزویان ما در آکادمی ها و مراکز علمی بزرگ حضور دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید بر پایه فقه سیاسی نظام سازی کنیم، خاطرنشان کرد: همه بخش های کشور باید برنامه های خود را بر مبنای این فقه ارزشمند به پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز هم حوزه و هم دانشگاه شرایط فراهمی دارند و ما باید به رسالت خودمان در برابر این مراکز علمی کشور عمل کنیم، تصریح کرد: باید همه ظرفیت های موجود در کشور در جهت تقویت جایگاه اسلام ناب بهره گیریم.

وی در ادامه سخنان خود به هجم گسترده شبهات وارد شده از سوی دشمنان علیه اسلام ناب اشاره کرد و گفت: پژوهش در حوزه های علمیه با به گونه ای باشد که علاوه بر پاسخگویی به نیاز، پاسخگوی شبهات مطرح شده نیز باشد.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های بسیار خوبی در عرصه علمی هستیم، گفت: در حال حاضر ایران اسلامی الگویی ارزنده در توسعه علمی و دیگر بخش ها است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن از رونق فعالیت های علمی کشورمان عصبانی است، بیان داشت: همه تلاش قدرت های غربی در 36 سال گذشته در جهت تضعیف نظام و انقلاب اسلامی به کار گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که تا قبل از پیروزی انقلاب کشورمان در بسیاری از بخش ها وابسته غرب و شرق بود، یادآور شد: اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و ایستادگی و تلاش های ملت ایران به ویژه جوانان این مرز وبوم، کشورمان به قدرتی اثرگذار در عرصه جهانی مورد توجه همگان است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha