پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ استاندار خوزستان بابیان اینکه پیرو امام علی(ع)۹ بودن، بزرگ‌ترین افتخار هر ایرانی است، گفت: به‌یقین پیرو و شیعه امام علی(ع) شدن مایه افتخار و مباهات بوده و خدا را به خاطر این نعمت بزرگ شکر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، امروز در چهارمین همایش بین‌المللی ولایت، بابیان این‌که مسأله غدیر و ولایت مایه مباهات شیعیان است، اظهارداشت: امروز شیعه و پیرو علی بودن، بزرگ‌ترین افتخار برای هر ایرانی است؛ چراکه از دیرباز تاکنون، ایران ولایتمدارترین مردم در سراسر جهان بوده است.

وی با تأکید بر این‌که جریان ولایت و غدیر، باید به‌صورت روایی و بر مبنای قرآن، مورد اثبات قرار گیرد، اذعان داشت: اثبات ولایت بر اساس آیات قرآن کریم، باید توسط روحانیون حوزه‌های علمیه میان مردم صورت گیرد، تا دشمن به همین راحتی نتواند با یک سری شبهات، ذهن و فکر مردم را تشویش کند.

شریعتی، به حضور شخصیت‌های مطرح علمی در چهارمین همایش بین‌المللی ولایت اشاره کرد و گفت: قطعاً حضور این میهمانان می‌تواند ضمن همبستگی بیشتر، باید پویاتر شدن اندوخته‌ها مردم نسبت به جریان ولایت شود.

استاندار خوزستان، هم‌زمان بودن ایام غدیر با هفته دفاع مقدس را نیک پنداشت و تصریح کرد: ازآنجایی‌که مردم خوزستان در سال‌های دفاع مقدس، با همه توان پای آرمان انقلاب جانانه ایستادند و مقاومت کردند، تقارن عید غدیر که جلوه‌گر ولایتمداری مردم خوزستان است، با آغاز هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم.

وی در پایان بابیان این‌که باید شکر گذار نعمت ولایت باشیم، اظهارداشت: به‌یقین پیرو و شیعه امام علی(ع) شدن مایه افتخار و مباهات بوده و خدا را به خاطر این نعمت بزرگ شکر می‌کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha