جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، ولایت‌فقیه را پرتویی از ولایت اهل‌بیت(ع) دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو مواهب و برکات الهی و حول محور ولایت شکل‌گرفته و باید قدردان این نعمت عظیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، امروز در چهارمین همایش بین‌المللی ولایت، خطاب به عشایر حاضر در مراسم، اظهارداشت: عشایر پشتیبان ولایت و سدی محکم در برابر دشمنان و مخالفان هستند و حضورشان در این همایش را ارج می‌نهیم.

امام‌جمعه اهواز، نعمت ولایت را عظیم‌ترین نعمت الهی بر بشریت خواند و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو مواهب و برکات الهی و حول محور ولایت شکل‌گرفته و باید قدردان این نعمت عظیم بود.

آیت‌الله موسوی جزایری، در ادامه بابیان این‌که ولایت، بزرگ‌ترین نعمت الهی برای همه مسلمانان است، اذعان داشت: خداوند در دو قسمت آیه 3 سوره مائده یعنی «الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ دِينِكُمْ فَلَا تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ» و «الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الْإِسْلَامَ دِينًا» بر مسأله ولایت تأکید می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، ولایت‌فقیه را پرتویی از ولایت اهل‌بیت(ع) دانست و بیان داشت: «ولایت‌فقیه» شاخه‌ای از ولایت امام معصوم(ع) و ولی‌فقیه که بزرگ‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران است، نیابت عام امام زمان(عج) محسوب شده و در حقیقت استمرار ولایت رسول خدا(ص) و امیرالمؤمنین(ع) است.

این استاد حوزه، در پایان ضمن بزرگ شمردن این‌گونه مراسم‌های ارزشی، تصریح کرد: امیدواریم این مجلس از مجالس اهل بهشت قرار گیرد و توفیق آنچه مورد رضایت خداوند است، به ما عطا شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha