جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نرم افزار " لبخندها و دلخندها "

حوزه/ نرم افزار " لبخندها و دلخندها " نخستین اثر تحلیلی و انتقادی در حوزه طنز، از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  نرم افزار " لبخندها و دلخندها " نخستین اثر تحلیلی و انتقادی در حوزه طنز، از سوی انجمن گفتگوی دینی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی منتشر شد.

این نرم افزار با هدف تحلیل اسلامی، روان شناختی و تربیتی لطایف و طنزهایی تهیه شده است که برخی از آنها آسیب های فراوانی به فرد، جامعه و مذهب وارد می کنند و کارشناسان بتوانند با استفاده از محتویات این نرم افزار، ضمن پاسخگویی به شبهه ی "تعارض دین با شادی و شادکامی"، مرز بین شوخی حلال و حرام را به مردم بیاموزند.

در محتویات نرم افزار «لبخندها و دلخندها» که توسط «دکتر محمدحسین قدیری» کارشناس مشاوره مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی تهیه شده است، مؤلف تلاش كرده تا با غربالگري لطائف، مرزهاي شوخي حلال از حرام را مشخص كرده و به تناسب لطائف، نكته و توصيه تربيتي و روان‌شناختي را بيان كند.

نرم افزار لبخندها و دلخندها شامل بخش هاي: جوانان و نوجوانان؛ همسرگزيني؛ همسران؛ خانواده؛ آداب و اخلاق؛ سياسي و انتظامي؛ ديني و فلسفي؛ علمي و پژوهشي؛ سلامتي و نشاط؛ فضاي مجازي؛ گوناگون؛ مرزهاي خنده حلال است.

علاقمندان می توانند این نرم افزار را به صورت رایگان از آدرس http://www.askdin.com/attachment.php?attachmentid=3006475571&d=1472990584 دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha