پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نوید خان، دانشجوی مسلمان در لیست تاثیرگذارترین شخصیت‌های لندن

حوزه/ نام یک دانشجوی مسلمان رشته پزشکی، به خاطر فعالیت‌هایش برای ایجاد برابری اجتماعی و کمک به بی‌خانمان‌ها، در لیست تاثیرگذارترین شخصیت‌های لندن در سال ۲۰۱۶ قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نام یک دانشجوی مسلمان انگلیسی رشته پزشکی در لیست تاثیرگذارترین شخصیت‌های لندن در سال 2016 قرار گرفته‌ است.

نوید خان، این دانشجوی مسلمان که در دسته «قهرمانان برابری» قرار گرفته است، به خاطر فعالیت‌هایش برای ایجاد برابری اجتماعی و مساوات شناخته شده؛ این جوان مسلمان سرپرست شاخه بی‌خانمان‌ها در پروژه «کمپین مهربانی تصادفی» است. کمپین مهربانی تصادفی توسط جامعه اسلامی دانشکده کینگ در لندن راه اندازی شده و با همکاری داوطلبان اقدام به جمع آوری کمک‌های خیریه برای بی‌خانمان‌ها کرده و از جمله دیگر  فعالیت‌های این گروه غذا دادن، توزیع کوله پشتی و جمع آوری محصولات بهداشتی برای بی‌خانمان‌ها است.

نوید که در سال‌های 2014-2016 مسئولیت شاخه بی‌خانمان‌ها در کمپین مهربانی تصادفی را به عهده داشته است، اکنون قصد دارد کمیته‌ای متشکل از دیگر انجمن‌های اسلامی شهر لندن را برای انجام فعالیت‌های مشابه راه اندازی کند. او همچنین مدیر ملی هفته خیریه انگلستان می‌باشد که در سال گذشته موفق به جمع آوری 700 هزار یورو کمک مالی برای نیازمندان شد. وظیفه او نظارت بر 6 تیم منطقه‌ای مختلف در سرتاسر انگلستان و تمامی کمک‌های مالی جمع آوری شده توسط پروژه‌ها و اطمینان از توزیع کمک‌های مالی به نفع توسعه پایدار کودکان یتیم و نیازمندان است.

این دانشجوی مسلمان انگلیسی گفته است: به عنوان یک دانشجو، هدف نهایی من تحصیل و فارغ التحصیلی در رشته پزشکی است که به زندگی من هدف داده، من تلاش دارم مسلمان خوبی باشم. و قرار گرفتن در چنین لیست معتبری عالی است. امیدوارم که این امر به انگیزه‌ای برای دیگران تبدیل شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha