شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حمله به یک زن مسن محجبه به خاطر داشتن روسری

حوزه/ زن محجبه ۵۱ ساله اتریشی هنگامی که به محل کارش در اداره پست جنوب وین می‌رفت، از پشت سر مورد حمله فرد ناشناسی قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از  ایندیپندنت، یک زن مسن محجبه در شهر وین اتریش در یک حمله اسلام‌هراسی مورد ضرب و شتم قرار گرفت. این زن 51 ساله مسلمان که به دلایل امنیتی نخواست هویتش فاش شود، ساعت 6 صبح زمانی که به محل کارش در جنوب پایتخت اتریش می‌رفته، از پشت سر مورد حمله قرار می‌گیرد.

این زن میانسال به پلیس گفته است که در هنگام حمله صدای دویدن و نفس کشیدن سنگینی را از پشت سرش شنیده و یکباره چندین ضربه به سرش وارد می‌شود. سپس در اثر ضربات بر زمین خورده و فرد مهاجم به ضرب و شتم او ادامه می‌دهد.

این زن مسلمان در ادامه گفت: او به این خاطر به من حمله کرد که روسری سرم بود، زیرا از پشت سر به سمت من آمد و اصلا صورت من را ندید. وقتی سعی کردم با سپر کردن دست‌هایم از خودم دفاع کنم، فرد مهاجم انگشتانم را گاز گرفت. بالاخره زمانی که با فریاد از مردم کمک خواستم، مهاجم از محل گریخت. پس از این واقعه زن مسلمان با شوهرش تماس گرفته و او پلیس را خبر می‌کند. پس از مراجعه به بیمارستان زخم‌های او و جای گاز گرفتگی روی انگشت او را پاسمان کرده و بخیه می‌زنند.

این بانوی مسلمان 51 ساله یک شهروند اتریشی است که 30 سال در این کشور زندگی کرده و به مدت 28 سال است که در اداره پست شهر وین مشغول به کار می‌باشد.

شوهر او به خبرنگاران گفت: ما عقیده داریم که این یک حمله نژادپرستی بوده ‌است. متاسفانه نژادپرستی در اتریش به شدت رو به افزایش است و ما هر روزه شاهد آن هستیم.

به گفته شاهدان عامل حمله یک جوان 25-30 ساله بوده است.

پلیس در حال بررسی عوامل این حمله است، اما مدعی شد که انگیزه این حادثه هنوز مشخص نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha