چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام باطنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت : مهمترین عامل پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، ایمان قلبی آنان و توکل بر خدا بود و این وجه تمایز رزمندگان ایران با سایر نیروهای مسلح در جهان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا باطنی از آزادگان دوران دفاع مقدس، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه استان به رشادت ها و شهامت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: علی رغم این که جمهوری اسلامی ایران در سال 59 به تازگی شکل گرفته بود و قوای نظامی از ساختار و سازمان مطلوبی برخودار نبود و در جای جای ایران اسلامی جریان های منافقین و ضد انقلاب، خلق کرد، عرب و بلوچ تحرکاتی انجام می دادند، صدام در یک مصاحبه تلوزیونی ضمن پاره کردن قرارداد الجزایر، با شلیک گلوله دستور حمله به ایران را صادر و با 12 لشکر مکانیزه در طول 1200 کیلومتر تهاجم خودش را شروع کرد و گفت: ادامه مصاحبه را هفته دیگر در تهران انجام می دهم .

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان افرود: طبق محاسبات طبیعی از لحاظ نیرویی و لجستیکی این امر درست به نظر می رسید، غافل از این که تنها چیزی که محاسبه نکرده بودند ایمان، اعتقاد و باورهای دینی جوانان ما بود که دشمن را همان اوایل جنگ در خرمشهر و آبادان 45 روز زمین گیر کرد.

وی تصریح کرد: جنگ به خودی خود امر مذمومی است و سراسر ترس، اضطراب، ویرانی و خرابی، اما اگر انگیزه مقدس هدف و آرمان الهی در متن آن نهفته باشد امر مذموم جنگ ممدوح می شود خصوصا اگر دفاع باشد.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی به سختی ها و مشکلات دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان اسلامی و انقلابی ما به واسطه ایمان قلبی بر همه مشکلات فائق آمدند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان در پایان گفت: ایران اسلامی ما به واسطه  همین رشادت ها و شجاعت ها در اقتدار و امنیت کامل در منطقه به سر می برد و انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر صادر شده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha