پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب سطح چهار

حوزه/ دفترچه راهنمای پذیرش رشته های تخصصی سطح چهار مرکز تخصصی آخوند خراسانی و مرکز آمورشی طوبی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در دو رشته «فقه مقارن» و «فقه خانواده» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مرکز تخصصی آخوند خراسانی و مرکز آمورشی طوبی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در سال تحصیلی جدید ۹۶-۹۵ از میان طلاب برادر و خواهر در دو رشته «فقه مقارن» و «فقه خانواده» در سطح چهار حوزه (دکتری) با اعطای مدرک رسمی، دانش پژوه می پذیرند.

مرکز آموزشی طوبی در میان مراکز و مدارس حوزه علمیه خواهران استان خراسان برای نخستین بار و تنها مرکزی است که موفق به اخذ مجوز سطح چهار از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شده است.

در این راستا علاقه مندان می بایست با مطالعه راهنمای پذیرش و کسب اطلاع از سایر جزئیات آزمون و مدارک مورد نیاز اطلاعات لازم را کسب و در بازه زمانی 8 تا 28 آبان ماه در سامانه ثبت نام، نام نویسی کرده و جهت دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ 30 آذر تا یک دی به این سامانه مراجعه نمایند.

شرایط عمومی پذیرش:

تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛ التزام به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ سلامت جسمی و صلاحیت اخلاقی؛ و شرایط اختصاصی آن: دارا بودن مدرک علمی سطح ۳ تخصصی مرتبط با رشته تقاضا شده، یا کارشناسی ارشد از مؤسسات آموزش عالی حوزوی در رشته تخصصی مربوطه؛ اشتغال رسمی و تمام وقت به تحصیل در حوزه علمیه خراسان؛ قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی رشته مربوطه؛

شرایط اختصاصی برادران؛ نداشتن منع قانونی از نظر مقررات نظام وظیفه و معمم بودن مستمر می‌باشد.

لازم ‌به ذکر است، در صورت دارا بودن مدرک غیر مرتبط با رشته، با احراز صلاحیت شخص، توسط گروه علمی مرکز تخصصی و تأیید گروه علمی مرکز مدیریت، امکان ادامه تحصیل در رشته تقاضا شده وجود خواهد داشت. همچنین ارائه مدرک سطح ۳ یا کارشناسی ارشد تا آغاز اولین نیمسال تحصیلی لازم است.

این آزمون در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز جمعه سوم دیماه 95 برگزار و نتایج آزمون کتبی دهم دیماه از طریق شبکه معالم www.maalem.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز تخصصی آخوند خراسانی(برادران) به شماره: ۳۲۲۳۰۰۱۷ ۰۵۱ و مرکز طوبی(خواهران) به شماره: ۰۵۱۳۲۲۳۶۳۳۶ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha