شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دهه ولایت

حوزه/ معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان تهران گفت: به منظور بزرگداشت عید غدیرخم و روز مباهله، تجمعی با حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه شهر تهران، در مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) برگزار می‌ شود.

حجت الاسلام وحید بابادایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، ضمن تبریک عید ولایت و امامت و روز مباهله، با اعلام این خبر، افزود: به منظور بزرگداشت عید غدیرخم و روز مباهله که هر دو اثبات کننده‌ی حقانیت امامت و ولایت ائمه(علیهم‌السلام) می‌باشد، تجمعی با حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه شهر تهران، فردا دوشنبه، در مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: سخنرانان ویژه مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر و حجت‌الاسلام و المسلمین غفوری مدیر حوزه علمیه استان تهران خواهند بود، که در موضوع ولایت و امامت، و روز مباهله به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام بابادایی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار است که حوزه‌های علمیه جلسه متمرکزی را در رابطه با موضوع ولایت و امامت برگزار می‌کنند، بیان داشت: قبلاً همه مدارس علمیه برای بزرگداشت روز ولایت و امامت جلسات خودشان را داشتند، اما اینکه بخواهند بصورت متمرکز این مراسم را برگزار نمایند، تاکنون اینطور نبود.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه تهران در پایان افزود: برگزاری این مراسم آن هم بصورت متمرکز علاوه بر اینکه بازتاب رسانه‌ای خواهد داشت، موجب می‌شود تا حوزه‌های علمیه نسبت به تکلیفی که در رابطه با تبیین و تبلیغ مسئله ولایت برعهده دارند، اهتمام جدی‌تر، دقیق‌تر و منسجم‌تری را داشته باشند.

42/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha