شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست مبلغان نخبه و برتر دفتر تبلیغات با حضرت آیت الله سبحانی

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اکثر مبلغان نخبه و برتر دفتر تبلیغات اسلامی در حال تدریس در سطوح عالی حوزه، درس خارج و دانشگاه های کشور هستند، گفت: مبلغان نخبه علاوه بر تدریس و تالیف کتب سودمند، به امر خطیر تبلیغ در طول سال اهتمام دارند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی ظهر امروز در نشست مبلغان نخبه و برتر با حضرت آیت الله سبحانی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: اکثریت مبلغان نخبه و برتر دفتر تبلیغات اسلامی در حال تدریس در سطوح عالی حوزه، درس خارج و دانشگاه های کشور هستند.

وی تصریح کرد: مبلغان نخبه علاوه بر تدریس و تالیف کتب سودمند، به امر خطیر تبلیغ اهتمام دارند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: امتیاز مهم مبلغان نخبه این است که امر تبلیغ دین را اختصاص به موسم محرم و رمضان نداده اند و در طول سال تلاش می کنند با حضور در مناطق مختلف کشور و به خصوص مناطق محروم، به فعالیت تبلیغی بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با اشاره به برگزاری نشست های مبلغان نخبه با مراجع عظام تقلید، گفت: در چندسال اخیر تلاش شده تا در آستانه ایام تبلیغی محرم و ماه مبارک رمضان، مبلغان نخبه از فرمایشات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید بهره مند شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله در آستانه ماه محرم که قلوب مردم، مهیای امر تبلیغ دین است، بتوانیم در راستای فرمایشات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید در امر تبلیغ حرکت کنیم.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha